Panorama

Kejohanan Merentas Desa Peringkat Sekolah


KHAMIS - Kejohanan merentas desa peingkat sekolah telah diadakan anjuran Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Tok Jiring.Acara ini telah dipelopori oleh pelajar lelaki.Acara ini telah terbahagi kepada tiga kategori iaitu,tingkatan satu,L2 bagi tingkatan dua dan tiga dan L1 bagi tingkatan empat dan lima.Kejohanan bermula kira-kira pukul 8.30 pagi.

Kejohanan dimulai dengan acara memanas badan.Larian bermula apabila wisel dibunyikan.Sebelum acara merentas desa dimulakan satu tazkirah telah disampaikan oleh YM Ustaz Che Ku Mah Hussin. Pelajar perempuan juga tidak terlepas peluang menyertai acara senamrobik yang diadakan di padang sekolah.Kira-kira jam 12.00 tengah hari bertempat di Dewan Darul Ilmi,acara kemuncak kejohanan telah diadakan.

Acara penyampaian hadiah buat peserta merentas desa yang telah memenangi pertandingan ini.Majlis penyampaian hadiah telah diramsikan oleh Penolong Kanan 1,Ustaz Awi Bin Salleh.Juara keseluruhan untuk pertandingan merentas desa pada kali ini disandang oleh rumah merah,diikiuti oleh rumah kuning,hijau dan biru.Anda boleh melihat sedikit gambar yang diambil semasa aktiviti ini dijalankan di Galeri laman web ini.

Saturday, April 26, 2008

0 Comments:

search

 
SMKA TOK JIRING - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger